zeyneppasyaa benim bebiş 3500 doğdu 1 haftalık olduğunda çocuk doktoruna gittik 3165 e düşmüştü. Doktor çok vermiş yeterince emmiyor mu dedi hatta canım çok sıkılmıştı.15 günlükken sağlık ocağına gittik 3850 dedi. Bugün tam 1 aylığız ve sağlık ocağı kontrolünde 4580 dedi ama kıyafetleri ile felan tarttı. Sürekli emiyorsa alır canınızı sıkmayın