Gunes_kiz Merhaba kızlar hamur yoğurma makinesi kullanan var mı? Memnun musunuz? Hangi marka kullanıyorsunuz? Kullananlardan resim, model ,link vs rica edebilir miyim?
Gunsss Gunes_kiz 😂😂😂😂 bu postu açmak içim girdim ve karşıma çıktı 😍 ne deniyordu buna çekim yasası falan mı 🤪🤪
drnerkn Gunes_kiz kitchenaid kullanıyorum çokkk memnunum ben alırken fiyatı böyle degıldi suan pahalı epey ama bütçenixi bilemeö tabi bi bakım googledan isterseniz
Gunsss Ben hiç hamur yoğuramıyorum ya 🤦♀️ Orta halli bi mutfak şefi almak istiyorum ayda bir falan belki hamur yoğurur
Gunes_kiz Gunsss ben her canım sıkıldığında hamur başında buluyorum kendimi. Ama yoğurmayi , elime yapışmasını filan hiç sevmiyorum. Çok pahalı birşey de istemiyorum böyle orta halli bi makinem olsa işimi görecek.
Gunsss Gunes_kiz aynen benimde tam olarak istediğim, bi tanıdık Karaca iyi falan dedi ama daha tam araştırmadım, çiğ köfte yoğurtmuş getirmiş makinaya baya iyiydi
Gunes_kiz Purple13 hemen bakıyorum netten 😊 çok sesi filan var mı acaba makinenin. Aparatları çelik mi
Purple13 Gunes_kiz sesi var ya, alırken bende sormuştum mikser gibi sesi demişti mikser yakın sesi var. Ana gövdesi plastık 3 karıştırma aparatı var un hazneside çelik.