Kızlar bilen bilir kızım havale geçirdi ve hastanede yatiyo dünden beri biraz önce bi hemşire geldi kızımı sevme bahanesiyle tokat attı kızıma kızım içli içli ağladı zaten ateşi var ve nöbet geciriyo neyse çok sinirlendim ve o elini kırarım senin dedim ay noldu sevmeyelimmi diyo sevme benim çocuğumu dedim senin görevin bi şekilde davranmak değil tedavisini yapmak dedim görünü döndü gitti afedersiniz şikayetçi olsam mi sizce bidahada ilgilenmiyo cocugumla