33 günlük bebem var sadece hava alması için birkaç kere sokakta gezdik bebek arabasında o kadar. Emziriyorum, biberon kullanmıyorum. Evde çok sıkıldım bi kafeye gidesim var haftasonu ama bebişle nasıl olur hiçbir fikrim yok😅Emzirme, lazım olursa alt değiştirmeyi nasıl hallediyorsunuz? Düşündüğüm kadar zor mu 🙄
Not; yaşadığım yerde avm yok 🤷🏼♀️