_ipekk18 yani ben augmentin çok kullandım emziirken. Hamileyken bile kullandım. Saat falan takilmadim. Doktorumuz çünkü emizirirken içilir diyor. Zaten bende bir dönem reprezantlik yaptığım için az çok da biliyorum. Doktorunuzu dinlemeniz önemli. Ama çocuğum olduğu için de biliyorum yani emmek isteyen bir bebeği başka türlü tutamazsın. İçin 2 saat sonra biraz sağıp dökün. Öyle emzirin. Birşey söylemem yanlış bu konuda ama ben sağıp dökmeye bile gerek duymazdim