_ipekk18 Kızlar 20lik diş için gittim agumentin verdi İlacı içtikten 4.5 saat sonra emzir dedi Bu saat dilimi çok uzun acıkıyor ozamana Bu ilacı emzirme döneminde kullanan varmı? Herhangi bir sorun yaşayan Mantar ishal yapabiliuormuş bebeğe sütten geçiyormuş
herseyguzelolacakk _ipekk18 ben iki gündür kullanıyorum canım. Bebeğim 19 aylık. Mastit oldum o yüzden verdi doktor. Şimdilik bi sorun olmadı çok şükür
Esrayd _ipekk18 ben de 2 hafta önce kullandım bu ilacı bebeğim 1 yaşında direk emzirdim doktor kullanabilirsin emzirirken dedi bişey yaşamadık çok şükür ama siz gene de doktorunuzu dinleyin 4.5 saat dediyse vardır bi bildiği
_ipekk18 herseyguzelolacakk benim bebeğim 26 günlük şimdi sütten geçiyormuş ve bebekte ishal mantar olabiliyor dediler 🤷♀️ nasıl yapıcam bilmem en az 1.5 2 saatte acıkıyor emiyor
_ipekk18 Esrayd benimki 26 günlük bakalm nasıl yapıcam dış doktoru dedi 4.5 saat diye çocuk doktoru ne der acaba?🤷♀️🙄
Sirinsema _ipekk18 bebeğim 1 aylıkken dr un verdği antibiyotik yan etki yaptı ve tüm vücudum alerji oldu bana ilaç yaptıkalrında da 8 saat emzirmeyeceksin demişti dr bende mama vermiştim ama o sırada da sütümü sağıp döktüm bu sekilde yapabilirisniz
Tansu67 _ipekk18 O ilacı doktor bebeğime verdi. Keşke hiç içirmeseydim poposu kanamalı pişik oldu geçiremiyorum kaç gündür. Vücudu sinek ısırığı gibi kabarcıklar çıktı 😬😬😒
Tubiiik Tansu67 ben de hiç istemediğim halde verdim mlsf ama enfeksiyon vardı mecbur kaldık artık direk çocuğa verildiğine göre bizim kullanmamızda da bi sıkıntı yok bence önceden hiç bişey kullanmazdım ne olur ne olmaz diye bu durumdan sonra takılmıyorum artık
_ipekk18 BugsBunnyy gerçek mi 🥺 mantar olabiliyormuş ishal vs 🥺🤷♀️🙄 nasıl yapicam bilmem çocuk doktoruna yazdım bakalm
_ipekk18 UzayliOzge doktorum verme demişti bakalm sordum yada ilaçtan 4.5 saat sonr emzirin dediler ama emzirip ilacı içsem az sagsam bide o saati tamamlayan olur mu acaba
UzayliOzge _ipekk18 ilacı aldıktan sonra sütünüzü sağsanız bile o ilaç hala sütünüzde kalır sağıp dokmeniz gerekiyor maalesef 🤷🏻♀️ 4.5 saat aç kalacağına mama verin birşey olmaz hepimiz veriyoruz genellikle 😻 4.5 saat geçtiği zaman sütünüzü sağıp dökün tekrar mama verin sonra emzirebilirsiniz