Babyloveee Ailece kovit pozitifiz biz neyse bi şekilde atlatırız ama bebeğim için çok üzülüyorum. Bu mübarek gün hürmetine dua eder misiniz yavrum iyi olsun ateşi düşsün ve çabucak atlatsın diye 😔
Kevseryldz Babyloveee korkmayın bebekler daha kolay atlatıyolar rabbim bugünlerin hürmetine sağlık versin şifa versin
tostosata Babyloveee rabbim bu gecenin suyu hürmetine bebeğinize tez zamanda şifa versin inşallah çok üzüldüm benm bebeğimde 45 günlük anne olunca başka bebeklere de kendi yavrunmuş gibi bakıyorsun bunu anladım😔