Merhaba güzel anneler. Biz de iki aylık olduk. Nasıl gidiyor, nasılsınız? Minnoşlar nasıl? Biz ilk zeka kartlarına başladık, oyun halısını da çok sevdi. Bol bol konuşuyorum, yüz üstü yatırıyorum böyle geçiyor. 🥳 Siz neler yapıyorsunuz? Uyku durumları vs. nasıl? 🌺