Kızlar normal doğum yapıp dikişi olanlar ne kadar süre sonra ağda yaptırdınız? 45 gün oldu ağrım geçti iyileşti sanırım ama yine de gitmeye korkuyorum ya iyileşmediyse zarar verirsem diye. Ama doktora gidebilecek durumda da değilim hazır annem yanımdayken gideyim sonra çocukla çıkamam diye gitmek istiyorum ama tedirginim de