EsraaDenizz _ecrinin_annesi Evet bende merak ediyorum tek tek öksürük oluyo galiba benim oğlumda öyleydi 2 tane diş çıkarttı şimdi yine aynı büyük ihtimal diş geliyo yine
irva _ecrinin_annesi Öksürük yapar salyalardan dolayı genelde benim oğlan gripmiş gibi oluyor diş dönemlerinde.😃
minnosum25 _ecrinin_annesi Biz hiç yaşamadk bide hiç duymadm diş döneminde öksürük başka bir nedeni olmasn dis ateş yapar ama öksürük yapmaz diye biliyorum
Buuseg _ecrinin_annesi 2aydır huysuzluk, uyuyamama bu tarz seyler yasadık ama öksürük olmadı hiç 🤷♀️ 1alt cıktı 2 üst diş patlamış geliyor ☺️
_ecrinin_annesi irva kızım da şuan öyle durduk yere öksürdü dün gece salya var hafif ishal gibi huysuz sürekli beni istiyor kucak istiyor 🥴
RuzgarMommys _ecrinin_annesi Sadece geceleri kuru öksürük ise oda nemsiz kuru olduğu için olabilir cok sicak olmasin havalndirin. Bide soğan kesip içine karanfil batırıp yattigi yere koyuyorlar iyi geliyormuş.
elmaliturtam Benimkine yapıyor hatta her diş çıkarma döneminde nezle gibi oluyor hafif burun akıntısı hafif öksürük dışkılamada artış oluyor ⅔ gün sürüyor
_ecrinin_annesi BenMathilda Evet diş döneminden kaynaklı oldu. Ne zaman diş çıkaracak olsa öksürük ve grip belirtileri oldu arkasına 🫠
Yasemince1 Ben öldürdüğü için sağlık ocağına götürmüştüm doktor damaklarinin kabardigini salyalardan dolayı öksürük olabileceğini söylemişti
PatronAnnesi Benim oğlum da 8 ay 6 günlük 1 hafta önce nezle gibi oldu burnu dolu gibi bu sabah da elleri ayakları kafası ateş gibi ölçüyorum 36.5 çıkıyo diş belirtisi mi acaba 🙏🙏
Selin3561 PatronAnnesi benımde aynı 3 aylık anlamadım gitti öksürük ve salya ınanılmaz çok var kafası sıcak kızım 4 aylık diş cıkardı