Annnisshhh normal götürmenize gerek yok
38 de soymaya başlayın üstü kalın olmasın ateş takibine devam edin
38,5 da ateş düşmemüş yükselmişse ılık duş aldırın ağrı kesici verin ( fitil son seçenek şurup verin calpol gibi)
ağrı kesici ile düşmemiş ve 38,5 geçmiş 39 a gidiyor ve üzerindeyse ve tüm bunları yapmışsınız ama düşmemiş yükseliyorsa hastaneye gidin.
bahsettiğiniz aşı ateşe meyili arttırdığı in aşı olduktan hemen sonra ve ilk 24 saat 4-6 saat ara ile ağrı kesici ateş düşürücü şurup verilebilir. Doktorunuza sorup bilgi alabilşrsiniz
sevgiler