Kızım 9.5 aylık. 1 aydır felan kendini kaldırıyor. 15 gündür sıralıyor. Yürüme arkadaşını sevemedi. Gerekli önlemleri alıp onu serbest bırakıyorum kalkıyor sıralıyor oturuyor düşüyor felan. Yürümesi için bir şey yapmam gerekir mi? Doğalına bırakmak istedim ama ihmal de etmek istemem🙄 Ellerinden tutup yürütmenin yürümeyi geciktirdiği söyleniyor?