1anne30 duzenli sagamadiginiz icindir.brn de ilk 5 ay o kadar duzenli sağdım ki her sagista 100cc falan cikiyordu ama yanımda yardımcı vardı.sadece kendime ve bebeğine bakıyordum.simdi yalnızım 8 yaşında oğlum ve tüm ev işleri beni bekliyor.duzenli sağamadım ama zararın neresinden dönülse kar.artik çok dikkat edicem emdiği kadar emsin emmedigi süreçte sagicam 3 saate bir.sizin 2 saate bir sağdıkça artıyor mu şu an sütünüz.