Anneler bebeğim 1 aylık gözünde önce sulanma sonra çapaklanma oldu sütümü gözüne sıktım geçti. Birkaç gün sonra yine oldu yine sütümü sıktım yine geçti ama bu sefer kızarıklık olmuş yine süt sıkmaya devam edecem başına böyle bir şey gelen oldu mu. Olduysa neler yaptınız