flowery Başlıkta da dediğim gibi multivitamin içeren bi balık yağı bakıyorum oğluma ama seçeneklerin arasında kayboldum memnun olduğunuz takviyeleri yazabilir misiniz
gecesefasi flowery Easyfishoilin multi vitaminli olanını kullanıyorum ben başka bi marka denemedik bundan çok memnunuz ama tavsiye ederim
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi flowery Bende bakıyorum balık yağı alacağım. Ocean marka biraz daha uygun geldi diye ona bakıyorum arkadaşım kullaniyor da memnun. Zayıflamaya başladı resmen kaç aylık bebeginiz
flowery gecesefasi Ne için önerdi acaba? Oğlum iştahsız bi çocuk onun için istiyorum multivitaminli balık yağları iyi geliyomuş
gecesefasi flowery Evet iştahsızlık için verdi bizede dediğim gibi etkili oldu şu an yemesinde hiç bi problem yok şükür
flowery gecesefasi İnşallah benim oğlumda da öyle olur resmen aç geziyo ama ağzına lokma sokmuyo haliyle vitamin eksikliği de var :(
flowery BirSevda-iki-Emanet_Sahibi 25 aylık benimki canım bende easyfishoil sipariş verdim bakalım inşallah sever