Yuh Gokceyasinmiran o da yok ki bende hiç ya doğumdan hemen sonra bi kanama sonrası hiç yok anneme dedim kızım biz süt kesilinceye kadar olmuyoruz en az 1 senede olmazsın dedi ama ben korkuyorum süt vsde korumuyor ya
Gokceyasinmiran Yuh korunmak laZım bende ihtimal vermedim ama yine test yaptırdım şüphe kötü gerçekten korkudan robot gibiyim ya
Sarasa Yuh ben gittim bugün bir sene olacak normal dedi iki seneyi bile bulabilir emzirmeyle ilgili ama çok fena sinir stres yapıyor emmeyi azalt diyor onu bende biliyorum demi bir çare bulmaya geldim 😀
Senem1234 Yuh 7 ay 20 gunluk bebeğim bende bi türlü olamadım. Doktorum doğumdan sonraki muayenede rahim duvarın cok ince adet olman baya bi gecikir demişti. Bu havalarda bile yanıyorum😀 ve emziriyorum gram kiloda veremedim 😀😀😀😀