SeninAnnenBirMelektiYavrm Bademmmmmm sağlık ocağınızı arayıp sorun. Sanırım 1 yaşına kadar yapiyorlar
Deletedmom_14 Bademmmmmm menenjit aşısı için geç kalınmış bir durum olmuyo sanıyorum, her dönem için planlama yapılabiliyo. Doktorunuz sizi bilgilendirecektir.
Prenses39 Bademmmmmm geç değil biz 9 aylikta başladık iki ay arayla yaptırdık hepsini sadece başka aşıyla aynı gün yaptırmayın ağır gelebilir
Birkedibirbebekkkk Bademmmmmm hayir canim gec degil. Yasindsn sonra bile yaptiran var. ben ilk dozu 7.5 ayliken yaptirdim. Doktorum evdesiniz bir yasinda yapalim dedi ama esim isinden dolayi cok insanla gorusuyor diye yasini beklemedim ben.
bireylul Geç kalmadın canım iki yaşından önce yapılırsa üç doz iki yaşından sonra tek doz yapılıyor ama ne kadar erken o kadar iyi
homosapiens bireylul hayır yanlış biliyorsunuz biz bexsero ve nimenrix planladık bexsero 6 aydan küçük başlanıldıgı için 3 doz planlandı nimenrix 1 yaşından sonra tek doz planlandı
bireylul homosapiens biz bazı sebeplerden dolayı bexero geç başladık 8.ayda (öncesinde bronşit ve enfeksiyon geçirdiğimiz için yaptıramadık) dr bexero 3 doz nimenrix iki doz olarak planladı ☺️
homosapiens bireylul nimenrix yaşa göre değişiyor evet doktor öyle demişti bize de biz ağır olur diye 1 yaşından sonraya planladık
Baby_Mila Bademmmmmm Geç kalmadınız bizim doktorumuz 10 aylıkken başladı zaten ağır aşılar çok küçükken yapılması taraftarı değilim açıkçası 3 doz birini 2 doz birini olduk
Baby_Mila Bademmmmmm Doktorumuz aralarında en az 2 ay olması gerek demişti yanlış hatırlamıyorsam 10-12-14
Bademmmmmm homosapiens siz menenjit aşısını bir yaşından sonra mı yaptırmaya başladınız oluyor mu yani öyle
laliko35 Bademmmmmm çocuk dr na danışabilirsiniz 24aydan sonra tek doz yapılıyor sanırım yanlis bilmiyorsam biz 3 doz yaptırdık her 2 aşıdan da 2. ay v 3.ay da başladık
homosapiens Bademmmmmm iki çeşit var menenjit aşısı bırını 3 aylıkken başladık 3 doz bırını 1 yasından sonra dedık ağır olmasın çünkü ağır aşılar kızım cok ağlamıstı