Mucizem_06 Kızlar saçımda ombre var ama bir buçuk yıl oldu saç açıcı kullnanniz varmı memnumusunuz tekrar ombre yaptırmak istemiyorum çünkü saçımı yipratti saç rengimde kumral
2minosprenses Mucizem_06 ben panten sac acici sprey kulandim su mavi kutuda olanlar ama hic bi ise yaramadi afedersin saclarim b*k gibi oldu belkide ben yapamadim onuda bilmiyorum 🤦♀️👭
gibicibicis Mucizem_06 acicilar gunes olmadan denize girmeden pek bir işe yaramıyor en etkilisi fiyatı tuzlu ama John freda olan bide acmak yerine renge uygun boya yapabilirsiniz geçiş yerlerine yakın boyayı sürüp tarayarak yaparsaniz oluyor saçım ombreyken öyle yapıyordum
Mucizem_06 gibicibicis eve güneş +denizde çok açılıyor saç normal saçım bile açılıyor açıcı sikmasamda ama bazıları fon makinasıyla acyomus boya işini yapmam ya o rikse giremem
Yusuf53 Mucizem_06 ben açıp başka bir renge boyadım canm ama açıcı süperdi civciv sarısı oldu tüm saç yoğun güzel bir aciciydi.