2 hafta öncesine kadar çok zar zorda olsun emzirdiğim bebeğim artık memeyi emmek istemiyor. Sütüm yetmediği için mama takviyesi yapıyordum doktor tavsiyesi üzerine. Biberona alıştı dedim kaşıkla veriyorum artık mamayı fakat mememi asla istemiyor emzirmek istediğim zaman çok ağlıyor. Uyku arasında denedim duştan sonra denedim yürüyerek denedim başka pozisyon denedim ama ne yaparsam yapıyım emmiyor emmediği içinde sütüm de çok azaldı sağıyorum ama çok azaldı iyice lütfen böyle bi sorun yaşayan varsa yazabilir mi nasıl çözüm bulabilirim sütüm kesilicek diye ödüm kopuyo bidaha beni hiç emmiycek diye çok korkuyorum lütfen bilen yardım etsin 😔😔😔