ZehraMert 1 ay cok en az uc gunde bir cagirmasi lazim bizim oleydi baska bi doktor goturun takipte kalmasi lazim 1 ay nie ole gec.. ama siz gine dedigim gibi sık sık surekli emzirin bebekler birde sarilik olunca hep uykulu olurlar uyurlar genelede uyandirir hep 1 saat ara ile