Queenhurrem_23 Ben konuşarak, anlatarak kesmekten yanayım. İki yıl boyunca sakinleştiği tek ter anne teni, anne sütüydü. Ağlarken orada sustu, acısını orada dindirdi, anneyi özlediğinde memeyi istedi, kendini memede güvende hissetti. Yani bilmiyorum, e olmuş, kaka olmuş, pis kokmuş, uf olmuş gibi şeyleri söyleyip bebeklerimizin aklında ‘ne oldu da şimdi uf oldu?’ ‘Neden meme kaka oldu?’ gibi sormak isteyip soramayacağı ve verdiğimiz cevabın tatmin boyutunun ne olacağını bilemeyeceğimiz için, bu şekilde kesmekten yana değilim. Karar verdikten sonra her gün konuşarak, anlatarak kesmek güven duygusunu zedelemez diye düşünüyorum. Kızım şu an 13 aylık söylediklerimi şu an bile az buçuk anlıyorsa, 2 yaşındaki bir çocuk da gayet iyi anlayacaktır söylediklerinizi. Bol bol konuşun derim ben. Benim şahsi fikrim. 😊