GBU Canim ben sabah biogaia kullanıyorum sab simplexi günde üç defa on beş damla uyguluyoruz yani kaka yapıyor ama sürekli ikiniyor özellikle uykusunda gaz çıkarmıyor bende mecburen yatırıyorum bu seferede çok ikiniyor bebeğim 😔 bide emzirme öncesi anne sütüne karıştırılan bir damla verdi doktorum