-erCansu- Cvmk33 askılı zıbın yeterli ben 22 derecede sadece atletle giydiriyorum tam güzel oluyor sıcagı sevmiyor ama 23 24 derecede tulum giydirmem mesela
efelim Cvmk33 bizim 24derwce evimiz e bebek 1.5tog uyku tulumu kullanıyoruz içine ince pijama giydiriyorum ne terliyor ne soğuk sabah karsı soğuk oluyor biraz
Mervemerveesk Cvmk33 biraz yüksek aslında 1.6 için. Oğlumun odası 21.0 ile 21.4 arası değişiyor, ben sadece içine zıbınla yatırıyorum
Fata2014 Evin derecesi 19 oluyor genelde 2,5 tog giydiriyorum ama bazen vücudu soğuk geliyor anlamıyorum içine giydirdiğim zamanda terliyor ne yapacağımı şaşırdım
-erCansu- Fata2014 terleyip soguyor olabilir giç dikkat ettin mi ona mesela bacakları sıcak omuzları falan soguk oluyorsa muhtemel ilk uyudugunda terleyip soguyor olabilir
Fata2014 -erCansu- evet yatana kadar çok tepiniyor yatakta terliyor bakıyorum hep üstünüde örtüyorum terlediği için haliyle gecede açık oluyor sürekli açıyor
-erCansu- Fata2014 terlemesi kötü ama hasta olur bence ince tulum giydirip üstünü ört sabaha karşı daha iyi
Fata2014 -erCansu- yada kalın tulum giydirip üstünü hiç örtmuordum önceden gece çok sık kalkınca acaba üşüdüğü için mi kalkıyordedim örttüm kaç kere öyle uyuyordu