Kızım 4 ay 18 günlük bir türlü güzelce emmeyi başaramadı gündüzleri emme konusunca çok pasif emme pozisyonunda bile ağlıyor geceleri sesi çıkmaz emer biberonda tutmuyor ne yaşıyoruz anlamadım kilo da almıyor pek 6700 gibi bir şey kilosu boyu 62 cm. Pek takmaya çalışmıyorum ama gündüz sütüm kıyafetimi ıslatınca modum düşüyor emmesi gereken sütü emmediğinden oluyor