Kızlar herkese hayırlı kandiller kızım 2.5 yaşında normalde çok güzel rahat tuvalate çıkan bir bebekti küçüklüğünden beri son bir kaç aydır kabız olmaya başladı yapmadığımız şey kalmadı kompslulu meyveler su tüketiyor bol bol yemekle arası çok güzel yeşillik bol bol tüketiyoruz gerçekten artık tükendim bir çözüm önerisi olan varsa lütfen yardımcı olsun nerde ve nasıl buldunuz çareyi yada hangi doktorda ..