sevgii_123 mastit olma ihtimali olabilir benimde öyleydi uzun süre gitmedim ve mastit oldum 40 dereceye kadar ateşim çıktı antibiyotik tedavisi ile geçti, ılık duş al göğsünü sürekli sağarak boşalt canım bebeğini bol bol emzir masaj yap birde lahana kullananlar var soğuk olarak uyguluyorlar bir araştır onuda geçmiş olsun