Kızımın kendi isteğiyle 22. Ayında bizim WC çiş yapmasıyla başladı küçük bi şok geçirmiştim sonra neden olmasın diyerek dolu marka klozet aldım kızıma. Bugün hiç bez bağlamadım hep sordum ve kendi gidip çişini ve kakasını yaptı klozetine sanki 1 yıldır yapıyomuş gibi bi gün geçiriyoruz maşallah diyim çok rahat ilerliyoruz. Fakat gece giydirmek için aldığım sızdırmaz külot küçük geldiği için gece olayına sanırım bi kaç hafta başlayamıcam. Tecrübeli anneler hata yapmıyorum dimi önce gündüzü halletmek mantıklı mı? Ama madem başladın gece de devam et kaldır mı dersiniz? Bana bi yol gösterin. Kızım tam 6 gün sonra 2 yaşına gircek bu arada.