Yesimgulcakir Kızlar geçen hafta bir post açmiştim idrarı kokuyor oğlumun diye belki hatırlayan olur neyse o gün gittim idrar testı falan yaptrdım ultrsnla karnına falan baktılar şükürki sıkıntı çıkmadı biraz önce bezini değiştirdim bu seferde leke gördüm bezinde 2 gündür çok şiddetli diş ağrısı çekiyor yemek pek yemiyor suda pek içmiyor ondanmıdır acaba 😕bu Arada 9 buçuk aylık oğlum [url=https://hizliresim.com/5Nkzjq][img]https://i.hizliresim.com/5Nkzjq.jpg[/img][/url]
Enesenemir Yesimgulcakir sünnet olması gerekiyor olabilir.pipide bitik var mı kontrol edin.benim oğlumun bezinde de leke vardı baktık bitik varmış sünnet ettirdik.
Mervea Yesimgulcakir oğlumun daha yoğun bi renkti götürdüm hastaneye yetersiz beslenme ve susuzluktan olduğunu söylemişti büyük ihtimal sizinde ondandır bol bol emzirin
Enesenemir Yesimgulcakir pipiyi geri it ölü deri kısmından başı çıkarken yapışık mi içteki deriye onu takip et youtube da vardı bitik videoları yaz belki çıkar.
Yesimgulcakir Mervea şu iki gündür diş sıkıntısından pek beslenemıyor suda çok içmiyor bol bol beni emiyor ama yatmıyor demekki birde çoklu besin alerjımız var onun için allerjik devam sütümüz var benim sütüm tam yetmediği için ama onuda ağzına sürmüyor 2 haftadır bakalım napıcaz
Eylul2018 Yesimgulcakir susuz kaldığı için olabilir bide havalar sıcak idrar bezde buharlaşıyor idrarda kalıntılarda havayla temas edince leke gibi çıkabilir . İdrar tahlili temiz çıktıysa korkmayı. Bence bol su ya emzirin
Umut030918 Yesimgulcakir kuzenimin bebeğide 3 aylık bizimde iki gündür aynı durumdaydı doktora götürdük test yapıldı bir sorun çıkmadı. Havalar sıcak olduğu için su kaybı olduğunu söyledi. Bol bol emzir ve su ver dedi.
Busraeslem Yesimgulcakir benim kızımda ilk doğduğunda olmuştu aynısı doktor yetersiz beslenmekten doymadığından olduğunu söyledi
ZGD Yesimgulcakir canım yetersiz beslenme ve su eksikliği nedeniyle oluyor. Benim bebeğimde de olmuştu.
Yesimgulcakir Çok sağolun arkadaşlar su içmiyor pek devamlı eli kulağındadır çekip çekip duruyor durduk yere aglıyor normalde çok neşeli bir bebektı ama 2 gündr fenayız meyve suyu sıkıp verıyorum onuda içmiyor napıcam bilemyrm inş hemen geçer şu süreç
mbub Yesimgulcakir bu leke bebeğinizin aç olduğundan oluyor genelde yeni doğanlarda süt yetmezliğinden olur huzursuzdur emmiyor yemiyor ise olur