Han30 nurayesila geçen yıl oglum 3 aylık falandı tutmadım sadece anne sütü aldıgı için. Bu sene 1 yaşında tutacağım inşallah.
Halenur42 nurayesila geçen sene Ramazan da hamileyken çok rahat tutmuştum 6 aylık şuan bebişim 9 aylık olacak o zamana ama tutamam sanırım ek gıdaya başlasak da anne sütü istiyor bir şeyler yemeyip içmeyince de süt olmuyor o yüzden bu sene tutamayacağım 🥲
Busra2326 nurayesila benim bebeğim ramazan ayında 3 aylık olacak. Acaba tutarsam sütüm kesilir mi bebeğim az mı beslenir bilemiyorum
Songena19 4aylık olacak bebişim o zaman bir gün tutup deneyeceğim sütümde azalma olursa mecburen tutamam
Findikzadem nurayesila geçen sene sıkıntılı bir gebeliğim vardı tutamadım bu sene de emzirdigim için tutamayacam çünkü yemek yemedigim su içmediğm zaman sütüm hemen azalıyor çok üzülüyorum inşallah seneye tutabilirim
Anonim11 nurayesila geçen yıl lohusaydım tutmadım ama bu yıl tutarım inşallah. Oğlum 10 aylık bugün de niyetliyim
Aselask34 nurayesila evet inşallah tutacağım. Geçen sene 6 aylık falandı tuttum. Bu sene daha rahat olur diye düşünüyorum
Buss2561 nurayesila Allah nasip ederse 6 aylık olcaz ek gıdaya geçiş dönemi zorlanmadan tutarım diye düşünüyorum inşallah
Yusufagahinannesi nurayesila oğlum 10 aylık olacak tutacağım hamile iken tutmadım zaten 1 ay borcum var
edaninannesii nurayesila kızım 1 yasını dolduracak ramazan ayında nasipse tutucam geçen sene içimde kaldı tutamadım bu sene İnşallah Allah nasip ederse 🥰