Busara2735 beni özellikle her seferinde pompayı biberonları yıkamak çok yoruyor. Gecenin bir yarısı kalk bulaşık yıka göğsünü sağ, içir, fazlasını kaldır, üşenmiyorsan kirlettiklerini yıka, üşeniyorsan bir dahaki sefer yıka. 😢😢😢 bazen diyorum yedek bir pompa daha alayım 😢 ne vardı güzelce emseydi gece kucağıma alıp emzirip yerine yatırsaydım.