ikikalpbiranne Bebeğim 1 aylık uykuya dalarken sürekli bacağı titriyordu. Az önce emzirirken o kadar çok titredi ki yavrum kaç defa memeyi bırakıp ağladı. Daha önce bunu tecrübe eden var mı ? Korkmalı mıyım ?
ikikalpbiranne NekwaSultan evet bunun refleks olduğunu biliyorum ama bugün bebeğimi ağlatması endişelendirdi.
ikikalpbiranne Ahsenimltm evet bazen gaz olunca da yapıyor ama olmadığı zamanda var. Zaten titreme şeklinde. Ayırt edebiliyorum.
Ahsenimltm ikikalpbiranne benimkindede oluyor du o zamanlar kendi kendini gecti benbgaza bagliyordum cunku gaz bitince gecti