Busra2326 aynı benim kızım gibi. 7.5 aylığız ve meme aşığı. Gece gündüz hep. Maşallah emsinler tabi ama uzun süre açlık ve susuzluk etkiler bence. Ama yine de tut ya da tutma demek bana düşmez. Bebeğine göre ayarla kendini. Doktoruna danış en önemlisi