Rabia88 başka öneri oldugunu sanmıyorum bende ilk kızımda emzige karsıydım kullanmadımda ve cok zorlanıyordum hatırlıyorumda. Şimdi oglum da sadece uykuya geçişlerde veriyorum ilerde bıraktırmasıda kolay olsun diye . Kilosuda yerinde şuan . Tabi bunlarıda anlatıyorum fikir olsun gerisi size kalmış 😊