Bellatrix benim ki de öyleydi 1 ay 1.5 ay hiç memeye değmedi ağzı diyebilirim ağlamaktan morarıyordu açlıktan ölüyordu yine tutmuyordu memeyi. Yanınızda size yardım edecek birinin olması şart. Ben pes etmiştim ablam sağolsun inat etti emecek diye. Sabah 9 da başladık akşam 10 da başardık, bu 12 saatlik süreçte sadece 90 cc süt içti azar azar. Kan şekeri düşmesin diye her denemeden önce 10-20 cc içirdik kaşıkla. İlk önce ben soyundum emzirme pozisyonunda kucağıma aldım çok ağladı ama memenin kokusuna alıştırdım bütün gün öyle gezdim diyebilirim benim bebeğim emzirme pozisyonu asla almıyor hemen çığlık atıyor ayakta emzirmeyi denedim bütün gün yapışık gezdik
en son yatarak denedim 5-6 saat uğraştık yatarak da en sonunda onun en keyifli olduğu an yüz yüze biraz konuştum o benimle koşurken bi yandan korkutmadan memeyi ağzına sürdüm yavaş yavaş tutmadı tabi ki ama en azından memeyi görünce ağlamıyordu 😅Sonra memeyle oynamaya başladı emzik gibi ağzına alıp bırakmaya başladı en son tekrar deneyelim olmazsa mama verelim cok aç kaldı dedik yine sakin sakin konustum sevdimm memeyi ağzına sürdüm derken tuttu. Mememi bebeğin ağzına göre tost şeklinde tuttum kesinlikle ittirmedim zorlamadım kafasını tutmadım kendi kendine memeyi buldu be tuttu ama biberon asla vermedim 1 hafta. Şimdi alıştı uyurken biberon veriyorum uyanıkken tutmuyor şuan zaren öğürüyor. Ama sadece yatarak emiyor kucakta yine çığlık çığlğa