Merhaba arkadaşlar bebeğim 4ay 11 günlük ve 4 aksamdir saat 11 gibi ağlamaya bir başlıyor gece 1 e kadar susmuyor dişleri çok kaşınıyor. Diş tozu önerdi hekimimiz calpol Dr veriyoruz ama ağlaması durmuyor. Siz de durumlar nedir? Nasıl bu durumla başa cikiyorsunuz? Acaba uyku gerilemesi de mi yaşıyoruz uyumuyor çünkü.