Sarisin Hayırlı olsun dişleriniz canım. Benim bebeğim de 10 aylıkken çıkardı dişini 2 alt dişi 1 hafta arayla çıktı altlarda pek sıkıntı yaşamadık gerçi zaten huysuz olduğu için belkide ben anlamadım. Ama üstler bizi mahvettiler çıkana kadar 😔 şimdi 1 yaş 17 günlük oldu 4 dişimiz var. Darısı size olsun inşallah ağrısız sancısız çıksın dişleriniz