Kaynanam kantinde çalışıyor herkesle temas halinde ve aşı olmasına rağmen grip olmuş çocuğumu sürekli kucaktan kucağa alıyorlar eşime ve bana bulaştırdılar dün pozitif çıktık anne baba pozitif olup bebeği pozitif olanlar var mı öneri verir misiniz neler yapmamız gerekiyor