Ayy ben ne çektim doğduğundan beri süt kaçıyor ilk başlarda nefes almayı tam bilmediğinden nefessiz kalıp morarıyordu o panikle sırtına vurup nefes hala almazsa yüzüne üflüyordum ne kadar doğru bilmiyorum ama 15 20 saniyeden sonra nefesi geliyordu şimdi 4 aylık hâlâ kaçırıyor ama nefes almayı öğrendiği için yüz üstü çevirip sırtına vuruyorum geçiyor. Emzirme uzmanı bana elinle makas yap göğsünü demişti süt tazyikli geliyormuş ondan olabilirmiş sağmak fayda etmiyor elinle süt kanallarını sık o zaman daha az tazyik oluyormuş