Merhaba anneler hayırlı kandiller hepinize, bebeğim tam tamına 68 günlük uyku problemimiz var şu 3 gündür gündüzleri uykuya geçmekte direniyor ee haliyle ben de ağlıyorum sizlerde de böyle oluyormu annelik duygusumu istiyorum ki uyusun dinlensin bende dinleyim çaresiz kalıyorum evet çok şükür sağlıklı ama neden böyle oluyor anlamıyorum 😒