NeverGiveUp Bugün çocuklar için kaydırak gelecek diye gittim. Çarşamba akşamı bitiyor dedi bana. Bu ürünler Perşembe günü gelmiyor mu Çarşamba akşamından bitiyor ne demek? Vakti gelmeden satmaları yasak değil mi?
Cihangiriinannesii NeverGiveUp Yasak tabiki. Büyük ihtimalle tanıdıklarına filan ayiriyorlar şikayet edebilirsiniz merkezlerine
NeverGiveUp Cihangiriinannesii teşekkür ederim şikayet edicem mutlaka. Kaç tane A101 gezdim hepsinde aynı numara
Cihangiriinannesii NeverGiveUp Bilerek yapıyorlar işte malesef. Zaten bı şubeye gelse gelse iki tane geliyor onu da satışa bile çıkarmadan veriyorlar haksızlık
NeverGiveUp Milena11 erken gitmekle alakası yok broşürlerde Perşembe günü gelecek yazan ürünü çarşmaba gününden ayırıp veriyorlar bazı kişilere
demetdemircioglu Ürün kalmadıysa aracınız varsa başka mağazalarda varmı diye sorgulatip ayirtabilirsiniz bende 2 yıl önce o şekilde gidip almıştım 😊
Elhayal NeverGiveUp eger daha önce satılmıs yanı satısa acık bir urunse sevkiyatta geldiği gibi satılabiliyo depoda yer kalmasın dıe