Belinay2519 Dün başladık kakayi kolaylıkla yapıyoruz sayılır ama çiş dünden beri toplasan 3 kere İsabetli olmuştur, sabr isteyen bı durum biliyorum elbette ama erken mi 27 aylık , pes etmeli miyim denemeye devam mı etmeliyim bugün ikinci gün nasıl ilerlemeliyim
Saripapatyammm Belinay2519 Bence ideal zaman. 1 hafta sabirla deneyin. Hazirsa eger kacirmalar azalir.
Annefasulyesi Belinay2519 15 ay 21 günlük kızım biz başlayalı 2 hafta falan oldu. Kakasını sadece uyurken 1 kez bezine yaptı diğerleri hep lazımlığa. Çiş olayını çok çok büyük kısmını hallettik günde maksimum iki kez kaçırıyor olursa.
Belinay2519 Bebegiminannesi kızım kakasını kendi yapmak istedi ilk önce bı kaç kere sade e kakayi yapıyorduk hazır gibi görünce denemek istedim yoksa bende yazı bekllicekdim, baktım bezide bitmek üzere
Saripapatyammm Bebegiminannesi Yazin daha zor olur bence. Park ,bahce ,piknik derken cok disarda olunur. Kac aylik bilmyorumda yaza kalmayn hazirsa
Belinay2519 Saripapatyammm bı hafta sonrasında mi hazır olup olmadıgi belli olur ? Yani o zamana kadar mı beklemeliyim azda olsa
Saripapatyammm Belinay2519 Eger hazirsa 1 haftaya kendini belli ediyor canim. Tamamen ogrenedeniliyor ,kacirmasi azalarak 1 soyleyip 1 kacirarakta. Gece ozellikle eger bagliyorsaniz. Ya bos bezle kalkma gibi tepki oluyor. Yada bezi cikart istemiyorum diye dogru ilerlediginizi anliyorsunuz. Cocuktan cocuga degisiyor kolayda olabilir zorda. Ancak eger hazirsa 1 haftaya sende anlarsin. Tavri tepkisi. Hazir olmayanlarda ters tepkiler olusabiliyor. Ozaman zorlamazsin.
Saripapatyammm Belinay2519 Aynen bende oyuzden ogrettim. 26 aylikti suanda 28 bitti 3 aya yakin oldu. Tamamen ogrendi. Oyuna dalik gec soyleyip kacirmalar ara ara oluyor. Oda normal diyorlar.
Belinay2519 Saripapatyammm geceleri o uyuduktan sonra bağlayıp sabah o uyanmadan cikardim ilk gün, ama öğlen uykusunda bağlanıyorum bı buçuk saat kadar uyuyor ve dün kuru uynadi umarım dediğiniz gibi olur teşekkür ederim , yapamivagim gibi geliyor kimiside üşütür enfeksiyon olur bekle vs dedi o yüzdende tedigrin oldum
Saripapatyammm Belinay2519 Bana yazin basla demislerdi. Yani 18 ay ile 24 ay arasinda. Ki asla soylemiyordu. Ben kışın daha kolay olacagini dusundum. Ev sicak , disari cikilmiyor, her an gozetimin altinda. Gece bezi baglatmadi. 2 3 gece kacirdi 3 ay icinde. Pes etmedim cünkü istiyordu ogrenmek. Bir kac gune bezsiz uyutun. Oglen baglamamaklada iyi yapmissiniz. 1 hafta deneyin sabirla en azindan.
Tecrubelianne Belinay2519 31 aylik 😀 valla gece cikardim bezi ised tabi gunuzde bikere isedi simid 20 dakida bir tuvalete gotryorum ama yapmiyor
Belinay2519 Tecrubelianne gece bagladim ben uyudukdan sonra uyanmadan yarım saat önce çıkardım bez yokdu gibisinden bakalım nasıl ilerlicek bende götürüyorum ama altına yapıyor çoğunluk şuan
Belinay2519 Saripapatyammm Teşekkür ederim bı hafta denicem yoksa pes etmemek için direniyodum, umarım başarılı sonuç alırız bende bı kaç gece gizli baglamayi düşünüyorum bakalım
Belinay2519 Annefasulyesi kaçıncı gün düzene girdi acaba çiş bizimde kaka hal oldu gibi ama çiş henüz bı olumluluk yok ikici gün bugün