ElaSelma Kızıma kehribar bilekliği kullanıyorum fakat büyük geldi ne yapabilirim şu an koluna büyük geldiği için ayak bileğine taktım faydasını görür mü yinede
PurpleTail ElaSelma ağrıyan bölgeye yakın takmak gerekiyor diye biliyorum ama faydası yoktur da denemez sol tarafına takın mümkünse.
ElaSelma 1Beybiletto valla civilden aldım tatlım sordum araştırdım sertifikasıyla da birlikte gönderdiler
Sadecezeynep Ben doğduğundan beri ayak bileğine takıyorum farketmeye başladığında kolundan çıkarıp ağzına alıyordu ağrıya yakın yer diye hiç duymadım yalnızca tene değmesi gerekiyor diye biliyorum ben çok da faydasını gördüm az daha büyüsün kolyeye geçiş yapcam
ElaSelma Sadecezeynep ben de öyle düşünüyorum şu an iki aylık korkumdan kolye alamadım birde küçük 2yaşında oğlum var o da farkeder yanlış bir şey yapar diye korktuğumdan en azından tenine değsin pijamanın vs de içinde kaldığı için ayak bileliğine taktım