Aybars-45 Benim oğlumda vardı ama biz2 aylıkken doktor makasla kesti hiç bir işlem yapılmadı başka 5 sn kan geldi o kadar onun dışında bir şey yaşamadık . Ama şimdi kesmezsek ilerde amalşyat olması gerekir demişti bağ kalınlaştığı için