dinle_beni_bi kabullenmek kolay olmuyor bende annemi kaybettim kanserden 5 sene cekti onun karacigerdi son anlarini gormektense ölmeyi tercih ederdim Allaha al diye dua ettim bir insan bir insana boyle dua eder mi ediyormuş iste bu hastalik bir eve girdimmi sag kalanlari da öldürüyor çok zor çok allah bol bol sabir versin 😔