Oğlum 2 bucuk aylık banyoyu cok seviyor hiç sesi cıkmıyor gülücükler sacıyor ama banyodan cıkar cıkmaz fena bir sekilde aglıyor anlam veremiyorum dogdugundan beri bu sekilde aynı durumda olan var mı ? Bu durum ne zaman gecer ? Gazdan dolayımı böyle yapıyor ?