Arkadasım yeni doğum yaptı oğlunun topuk kanında kistik fibrozis gen hastalığı çıktı 2 kere verdiler ikisinde de tanı koyuldu şimdi 3. Kanı verdiler bi umut belki bunda güzel haber gelebilirmiş çevresinde bu hastalığı duyan tedavi sürecini bilen var mı acaba