Saitkereminannesi emation55 2 yaşında çatalı çok rahat kullanıyor kasıkta pilav tarzı gıdaları dökerekte olsa yiyor
Mlkko emation55 batırıp eline verirsem ağzına götürüyor ya da kaşığa doldurup ama kendisi daha yapamıyor
mira___ emation55 çatal kullanıyor ama kaşığı kullanamıyor. Yarısından fazlasını döküyor ama ben müdahale etmiyorum zamanla onuda rahat kullanır
Msstiskaya 2 yaşındayiz çatalı iyi kötü kullanıyor ama kaşıkta hâlâ hakimiyet sıkıntımız var. Çok dert değil herşey zamanı geldiğinde oluyor. Hem daha bebek öyle çatalla kaşıkla tek başına bırakmıyorum doğru dürüst kendini doyuramaz öyle.
BugsBunnyy Msstiskaya benimkide 2 yasinda catali aynen iyi kotu kullanir ama kasikla o ugrasana kdr doymaz ilk oglumda oyleydi zamani gelince her seyi güzelce yapiyorlar verip desteklemek lazım tabi ama
Emineg35 BugsBunnyy bu instamom anneleri yüzünden tribe girmiştim. Bu post ilaç gibi geldi 😅9 ay 25 günlük oğluma annem bakıyor kadına sürekli diyorum ki çatal kaşık ver eline alışsın 😅😅😅
BugsBunnyy Emineg35 😅😅 seninki de iyice küçükmüş yani sabri istegi olan ogretsin tani hep versin ben vakti gelince yapacagina inananlardanim bir tane buyuttum vakti geldi kendi yedi o yuzden kasmiyorum
Ates_mami emation55 kaşık ile döküyor ama çatal ile nokta atışıyla alıp ağzına götürebiliyor. 13 aylık