omerinannesi devlet hastanesi beni riskli gebelik olduğu için kabul etmedi üniversite hastanesine sevk ettiler personel gayet ilgiydi zaten ben iki ay hastanede yattigim için aile gibi olmuştuk kendi nst mi kendim bağlıyordum düşünün artık gelen stajyerlere ben nasıl yapmaları gerektiği soyluyordum