Kızlar gece 4 de ateslendi parol veriyorum düşüyor 3 saat sonra tekrr cıkıyor öksürük de başlamış ben de ve dedesine grip vardı sanırım ondan geçti Klamoks bıd antibiyotik parol ateş düşürücü asist öksürük şurubu ben bu üç şurubu aynı gün versem bir zararı olur mu her doktora grip diye gittiğimde bu üç ilacı veriyor korkumdan götüremiyorum çocuğum çok çekingen acayip bağırıyor doktoru hastaneye görünce terini suyun içine batıyor iyice hasta oluyor ya da kaç saat arayla verirsen bir zararı olmaz çocuğum iki yaşında