Hanımlar merhaba . Çevremde sorucak kimsem olmadığı için sizlerden fikirlerinize yorumlarınıza ihtiyacım var . 14 gün sonra oğlum 4 aylık destekli oturma zamanı ve oğlum 35+3 haftasında 2200 doğdu şuan ki güncel kilosu 7 kilo . Benim sorum şu oğlum yüz üstü durmayı hiç sevmiyor 1 dk bile durmuyor haliyle bu destekli oturmasına engel mi ? 4 aylıkken destekli minderde otuturayımmı? Yoksa 4.5 aylık olsun ozaman mı oturayım bu konuda beni aydınlatırsanız sevinirim . Birde süreklimi destekli otturuluyor o dönemler yoksa 20 dk boyunca ara ara olmaksızın mı ? Bu konuda bana akıl ve fikir verirseniz sevinirim .